SEMARAK REFORMASI

PANJI KEADILAN

Thursday, January 15, 2009

Berita baik untuk Pakatan Rakyat.

Setelah lapan hari kita berkempen,saya telah menerima berita baik yang boleh dijadikan kayu ukur tahap kemampuan BN untuk terus mempertahankan kerusi parlimen Kuala Terengganu.Pertama penarikan diri pengawai pengurus PRK Kuala Terengganu iaitu datuk Mat Razali Kassim.Perkara ini berlaku berikutan dakwaan Pakatan Rakyat mendakwa beliau menghasut dan mengugut kakitangan MBKT supaya mengundi BN atau meletakkan jawatan,
Tempat Beliau diganti oleh Wan Mustafa Wan Hassan juga Setiausaha MBKT.

Jelas apa yang berlaku adalah gambaran sebenar kecelaruan pengurusan dan pentadbiran pengurusan PRK Kuala terengganu akibat campurtangan pihak BN.
Antara dakwaan kita terhadap perkara ini ialah bagaimana pejabat pendaftaran Kuala Terengganu boleh beroperasi sehinga jam sepuluh malam,sudah tentu ada sesuatu yang tak betul berlaku di pejabat pendaftaran.

Kedua tiada lagi bunyi siren polis yang mengiringi kenderaan VIP BN mulai jam 8.00 malam ini..Apakah makna semua ini?Tiada lagi kawalan ketat terhadap ceramah2 kita?Tak mungkin mereka sudah berpuas hati dengan sokongan yang telah mereka perolehi ataupun tiada apa yang boleh mereka lakukan untuk menang. Ataupun ini tipu helah mereka untuk memperdaya jentera Pakatan Rakyat.

Saya akan memberikan laporan terkini pada jam 3.00 pagi ini bertarikh 16 Januari 09.Ada beberapa indikator yang boleh saya berikan tentang potensi kejayaan kita.Tunggu berita terkini dari Kuala Terengganu.

1 comment:

Fazlinil Irma said...

terima kasih..anda melaporkan dan saya membaca dari jauh ;D