SEMARAK REFORMASI

PANJI KEADILAN

Wednesday, January 28, 2009

Berkongsi pendapat.

Ingin saya mengucapkan ribuan terima kasih diatas kesudian anda melayari blog ini dan membaca segala program juga ulasan tentang isu2 terkini.
Saya berharap anda turut memberikan pandangan serta ulasan bernas mengenai isu yang timbul,isu tidak sahaja berkaitan politik sahaja,isu juga merangkumi semua perkara seperti ekonomi dan pendidikan.Sekiranya saya mendapati tulisan anda bernas,walaupun berbentuk kritikan saya akan cuba pamerkan.Saya amat bersetuju ruang seperti ini dimanfaatkan kita bersama demi kearah membina generasi yang berpandangan jauh dalam semua hal.
Blog Amk diwujudkan bukan untuk memecahbelahkan masyarakat,tetapi diatas dasar keterbukaan dan memenuhi inspirasi masyarakat yang mahukan kualiti dan informasi.

No comments: