SEMARAK REFORMASI

PANJI KEADILAN

Sunday, March 20, 2011

KUPASAN BUKU JINGGA


AMK KEDAH hari ini menyertai program ilmiah,program tersebut berkisar BUKU JINGGA dan juga kupasan terperinci mengenai perkara-perkara yang terkandung di dalam buku tersebut. PENGARAH STRATEGIK PARTI KEADILAN RAKYAT iaitu saudara RAFIZI RAMLIdi datangkan khas untuk membantu PKR KEDAH dari aspek kefahamn isi kandungn BUKU JINGGA.

Program bermula 2.30 TENGAHARI di hadiri oleh wakil-wakil daripada setiap cabang dan wakil amk cabang khususnya cabang yang berada di kawasan SELATAN.Memandangkan gendang PRU13 semakin hampir,maka program seperti ini di perbanyakkan agar kefahaman dan pengetahuan mengenai BUKU JINGGA ini turun ke setiap akar umbi.Ia akan menjadi mudah apabila semua pihak mengambltanggungjawab untuk menyebarkan dan mengedar BUKU JINGGA kepada seluruh pengundi terutamanya di KEDAH.

Menjadi RUGI apabila BUKU JINGGA yang mempunyai isi dan tawaran baik kepada rakyat tidak di sebarkan sebaik mungkin,ia merupakan senjata PR yang ampuh untuk menumbangkan KERAJAAN BARISAN NASIONAL pada PRU 13 yang akan datang.

No comments: