SEMARAK REFORMASI

PANJI KEADILAN

Friday, October 10, 2008

SEKITAR MAJLIS RUMAH TERBUKA AMK KEDAH





MAJLIS RUMAH TERBUKA AMK KEDAH BERJALAN DENGAN LANCAR DAN MENDAPAT SAMBUTAN YANG BAIK DARIPADA AHLI SERTA MASYARAKAT SETEMPAT,TERIMA KASIH JUGA KEPADA SEMUA PETUGAS KERANA MEMBERI KOMITMEN SEPANJANG MAJLIS BERLANGSUNG HINGGAN KE AKHIR MAJLIS.

2 comments:

Anonymous said...

kenali anwar ibrahim bakal perdana menteri, sila layari http://medan-info-kita.blogspot.com

Kerajaan Rakyat said...

::

Salam dan maaf dipohon.

Tulisan saya terkeluar daripada topic yang di atas. Walaubagaimanapun izinkan saya gunakan landasan blog ini untuk menyampaikan luahan hati rakyat.

Harapan saya agar segala luahan hati rakyat di sini akan menjadi pemangkin semangat dan penggerak tindakan kepada wakil-wakil rakyat yang telah kita amanahkan untuk menjalankan kewajipan mereka sebaik mungkin.

Tanggungjawab kita sebagai rakyat untuk memilih pemimpin telah kita lakukan. Tanggungjawab kita untuk membahagiakan dan mengharmonikan kehidupan berkeluarga telah dan sedang kita laksanakan. Tanggungjawab kita untuk bekerja mencari nafkah menyara keluarga sedang kita tunaikan. Tanggungjawab kita untuk memastikan keharmonian hidup bermasyarakat sentiasa kita utamakan.

Sekarang adalah masa kita menyemak dan menegur wakil rakyat-wakil rakyat yang telah kita semua pilih untuk mengangkat martabat agama, bangsa, negara dan warisan kita seluruhnya.

Seruan saya kepada ADUN dan Ahli Parlimen Pakatan Rakyat di Selangor khusus, sila beri perhatian kepada www.kerajaanrakyat.com , kerana jika kalian gagal dalam menjalankan amanah yang telah rakyat sandarkan kepada kalian, kami akan bangkit menentang kemungkaran kalian.

Salam takzim
http://kerajaanrakyat.com/

::